Comunicación y reputación

Nos encargamos del activo más importante de las marcas, su reputación, creando y desarrollando estrategias y acciones de comunicación basadas en análisis y datos digitales. Ayudamos a nuestros clientes a anticipar, monitorear y reaccionar ante los riesgos que amenazan su reputación y la licencia social de su empresa para operar.

Sobre Nosotros

Somos una firma consultora con sede en Bolivia, Sudamérica, con alianzas estratégicas con empresas similares en Perú, Chile, Argentina y Paraguay. Contamos con un equipo especializado y multidisciplinario para satisfacer las necesidades de nuestros clientes.

Qué hacemos

Esta es una breve descripción de nuestros principales servicios.

Reputation 360

We work and take care of the reputation of brands in the online and offline environment with disruptive strategies, based on analysis and data.

Public affairs & government relations

We manage conflict resolution with different stakeholders. We also build bridges of communication with governments at different levels.

Corporate communications

Corporate communication is a fundamental and strategic tool for companies, brands and projects to achieve their business goals, in a world which is more and more competitive with global challenges.

Data &
analysis

Data and analysis are dramatically changing the daily lives of all of us. These two elements are essential to develop strategies and actions. What cannot be measured cannot be improved.

¿Por qué elegirnos?

Compromiso

Hacemos nuestros los objetivos y preocupaciones de nuestros clientes.

Tecnología

La tecnología es nuestro principal aliado para crear herramientas estratégicas.

Datos

Para nosotros, los datos son la base de cualquier acción o estrategia.

Socios

Tenemos alianzas en la región para clientes con intereses transfronterizos.

Algunas noticias recientes

Peace campaign

We are very proud to have contributed to the Communication Strategy for the consolidation of peace, the promotion of democratic values and social cohesion in Bolivia, through our partner Agil Group who led the project.
Presentation of market studies

We developed a visibility strategy for the study "1000 Bolivians say" with data on the relationship between consumers and the media. The study raises questions about advertising in digital media, its impact, credibility, consumer habits and also evaluates the opinion of consumers regarding influencers. The study was conducted by the OMG agency in Peru.

Tecnología + datos + estrategia = buen posicionamiento.

Trabajamos con esta fórmula todos los días, brindando a nuestros clientes resultados sobresalientes.

© 2022 All Rights Reserved.